Drömspaning och träningsvärk

Sorry att förra inlägget blev lite sådär vad gäller både stavning och övrigt innehåll. Kände att jag bara var tvungen att skriva av mig. Men var sktistressad. Ingen bra combo.
Men nu är jag inte det minsta stressad utan sitter här i lugnan ro och sjunger
Michelle Branch för full hals. I'll be there är verkligen härligt bra. Går inte att tröttna på bara.

Sitter och drömspanarIkeas hemsida. Vad ska jag köpa till vardagsrummet? Hur ska vi möblera sovrummet? Kommer drömköksbordet passa i köket? Och jag som inte ens har någon lägenhet att möblera. Ännu. Den längtan är stark.

Har sådan träningsvärk idag oxå. Helt jävla otroligt. Särskilt i bröstmusklerna och framsida lår. Ja, det är väl inte direkt så att jag har nedsatt rörlighet eller nånting. Men det känns. Oj, vad det känns. Men imorgon blir det träning igen. Alla pass fullbokade så det får bli gymmet. Men hej hopp.

Missade BB idag oxå. Vem orkar bry sig?
Inte ens 24 timmar tills älskling kommer nu. Längtan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback