Ändrad layout, BB & MUCK!!!!!

Jag vet att det känns lite tråkigt. Men jag gillade layouten som den var - så jag ändrade tillbaka. Jag lyssnade till mig. Och tänkte väl att det förmodligen inte finns någon som gives a s*it huruvida min sida är orange eller gul. Det var nog mest det.

Om exakt fyra minuter börjar
BB. Det har börjat spåra ut. Som alltid. Eller så är det bara jag som inte tycker att alla dessa urflippningar är lika kul längre. Jag vet inte. Men jag ger det en chans till. Jag gillar Annas dialekt! ;)

Om en vecka muckar älskling. Känns för bra för att vara sant nästan. En vecka - oh my. Sen kan vi gå varandra på nerverna varje dag, hela tiden. Haha. Han slipper ju i alla fall skriva räknar iställer för saknar på mobilen. Det ska bli SÅ SKÖNT!

Yaya. Tv:n väntar.
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback