Vilja & Idag.

Egentligen är det ganska sjukt att tiden bara går, går, går. Det finns inget slut. Och att varje jävla dag ser lika jävla tråkig ut håller på att driva mig till vansinne!

Jag vill ha en längenhet. Jag vill ha ett jobb. Jag vill att älskling ska komma hem. Jag vill att det ska bli vår. Jag vill åka utomlands. Jag vill vill vill.
Och det får jag nog fortsätta med. Värdelöst!

Varit och klippt mig idag. Otroligt nog alltid lika upplyftande. Jag älskar den ny klippta känslan. Och mitt hår ser fantastiskt ut! ;) För en gångs skull, kanske.
Hade förövrigt världens jobbigaste Skrållan-morgon. Hon ville inte sova utan ägnade hela morgonen åt att sitta innanför dörren och yla. Konstigt nog kunde jag inte heller sova. Fast jag låg mest och svor tyst för mig själv och undrade: Varför gör jag det här nu igen?! Andreas ska få ta igen alla de veckor jag fått ta hand om Skrållan själv.
Han klagar över helgerna, men vänta du bara älskling, vänta du bara.

Nu ska jag... Hmm. Äta.
För äta bör man, annars dör man.
Jag håller mig till det jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback