Usch

Åh vad jag hatar att vara frustrerad. Åh vad jag hatar att vara rastlös. Åh vad jag hatar att känna mig maktlös. Jag skulle kunna hålla på hel dan, tro mig. Orkar inte tänka.
Hatar att ena stunden må bra, nästa inte. Måste sluta tänka. Plåga mig själv med alla dessa jävla om. Världens mest värdelösa ord. Borde bojkottas. Om, om, om. Åt helvete med det.

Och som vanligt vill jag bara att allting - poff - ska bli bra. Hoppas kunna lösa en del av det imorgon. Funderar på att skicka iväg en hälsning till den som har hand om mitt öde. Kom igen. Nån jävla gång måste du väl för helvete släppa efter? Svin. Det ska jag säga.

Nu ska jag bada. Sen ska jag kolla på Big Brother. UT MED DANIEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback