Tjolahopp

Blev Ikea med familjen idag. Och det var inte fy skam, bättre än att jobba faktiskt. Fast å andra sidan - jobbar man inte får man inga pengar. Jag är inte så dum som jag ser ut jag.
Ikea är verkligen ett fantastiskt varuhus. Folk som klankar ner på Ikea kan inte vara riktigt kloka i huvudet! Vad är meningen med att köpa grejer till ett högre pris än vad de egentligen är värda? Let me know, liksom. "Amen den här kudden såg jag på bla bla bla (jag kan inget om inredningsaffärer!) och där kostade den 20 gånger så mycket. Så jag tror jag väntar och köper den där, för den hade två prickar per 10 cm istället för 3" I don't give a damn.
Självklart ska man inte vara insyltad och prisgalen. Men ändå.

Och nu var det väl så gott som klirrat och klart för ikväll då. Förutom skjuts då. Nästan ingen som är pigg på att skjutsa VGAs grymmaste partybrudar klockan 2 på natten. Men skitsamma. Det finns ju taxi, eller?! Förfesten alla fall fixad och klar.
Ikväll blir det party. Tequila!

Vad tror ni om Spanien-Latinamerika programmet i Skövde? Kanske skulle give it a go? Förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback