Sömnlös natt & gose vovve.

Känner mig inte riktigt så klar i huvudet som jag kanske skulle vilja önska. Blev inte mycket sömn inatt. Längesedan det hände. Tillochmed så längesedan att jag glömt hur jobbigt det faktiskt är. Det är inte särskilt lätt att försöka lösa en himla massa, på tok för stora, problem alldeles för sig själv när man helst bara skulle vilja sova. Men nu är det ok igen. Tackar älskling för det - du är en pärla!

Alldeles ensam hemma idag. Inget kul. Barnen i skolan. Mamman sover. Pappan på jobbet. Fast Skrållis håller mig ju sällskap. Hon är alltför givmild när man tänker efter. Och jag måste medge att även om hon för det mesta går mig på nervenra och är skitjobbig.. Så är hon ganska söt. Hon är ju så gosig. MMM! ;)

Om bara solen ville titta fram så skulle vi kunna ta en promenad. En riktig långpromenad. Jag vill ha vår. Det finns nog inget jag längtar efter så mycket just nu. Värme! Förutom Andreas såklart. Bara tre veckor och två dagar kvar nu. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback