Promenad, Hundkurs & Fruktsallad

Till slut satt jag där helt utan alternativ och var tvungen att ta med mig Skråll-bob på promenad. Det låter kanske flashigt, hälsosamt och bra. Fast vi blev väldigt leriga, både jag och den lilla busevovven. Fast hälsosamt var det säkert. Och otroligt skönt om inte annat!

Och så var det torsdag imorgon. Hundkurs, allmänlydnad. Visst - man är där för att lära sig. Men jag vet hur det brukar vara... Alla kommer komma där med sin välborstade, väluppfostrade hundar och riktigt stirrar på mig för att min hund är knäpp. Och nu även smutsig.
Jag hoppas verkligen att det är förutfattade meningar jag lider av.

Jag borde verkligen inte bry mig om vad andra tycker. Borde sluta med det! Jag skulle må så mycket bättre då. Skulle kunna slippa en del av ångesten. För egentligen - vad spelar det för roll? Jag får väl se ut hur jag vill. Jag får väl göra vad jag vill. Och varför skulle inte jag få bete mig hur jag vill? Nej, det där måste jobbas på. Lyssna till ditt hjärta, eller hur är det de brukar säga? De som vet.

Nu väntar fruktsallad och BB. Ser nog mest framemot fruktsalladen. Med kokos på. Tänk dig.
Det kanske verkar som om jag äter väldigt mycket? Isf måste jag säga att det är inte alls som det verkar utan jag gillar bara att prata om det. Eller något. Whatever.

Peace. Och bort med all jävla snö, tack!

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Jag tycker du ska vara precis så som du är! Håll huvudet högt, var stolt, var stark och framförallt: var din egen bästa vän! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback