Mysfredag

Nu har jag tagit kraft till mig att knåpa ihop ett litet blogginlägg.
Varning: Kommer bli ett låååångt inlägg :)

Dagens mysdos:
Blev en mysig myskväll med mamma och vovvar som enda sällskap. Om nu det är så bara. Skönt att slippa allt stoj och stim för ett tag. Skönt att bara vara. Käka kycklingsallad och kolla på exakt det tvprogram man vill. Vi har ganska lika tvsmak, mamma och jag.

Dagens åsikt:
Det där nya programmet 100% verkar ju sådär alltså... Känns som en blekwannabeekopia av Parlamentet eller dylikt. Hallå, liksom. Visst att Magnus Betnér är assnygg och otroligt knullvänlig, men det håller inte vettu. Adam Alsing är det inte. Stinker BigBrother långväg! Kändes förövrigt mest uppgjort, tillgjort och förutbestämt. Kom igen tv4 - säger jag. Bättre kan ni!

Dagens deppämne:
Blir tydligen inget jobb imorgon då. SUCK! Vart ska det här ta vägen?  Besvikelsen är enorm. Ännu värre än ovissheten. Jag vill bara att det ska lösa sig, bli bra. Schopp. Hej hopp - du får arbeta 40 timmar i veckan! Ja, tack. Det vore snällt. Tjäna cash som fan. Flytta hemifrån som fan. Åhhh! Ja, jag nöjer mig tillochmed med halvtidstjänst - VADSOMHELST!

Dagens glädjeämne:
Den nya mobilen (nämnde jag att det blev en ny mobil igår? tjohoo!) är fantastisk. Det är inte klokt vad kul man kan ha med de där manickerna. Aldrig vart så kul att faktiskt ringa till folk tror jag. Och att ta kort sen. Jag är nog ganska lättroad jag. Som ett barn. Eller hundvalp. Eller hur är det nu man brukar säga? ;)

Och nu börjar BB om tre minuter. Gotta run!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback