Mest en massa babbel

Hemma efter en mycket hård arbetsdag. Eller inte. De enda vettiga jag lyckades bli varse idag är att det är sjukt hur glad man faktiskt kan bli över fem grader plus och regn. För det ska ni veta, att även om jag hatar regn (mer än allting annat i hela världen) så är det rent fantastiskt bra att den tar bort all snö! Och när den gjort det och fått sagt sitt kommer solen. Då blir det femton plus och ständig sol. Drömma går ju.

Torsdag kommer bli en bra dag. Först kommer jag vakna upp efter en hel nattssömn. Eftersom älskling kommer ligga och kramas på mig och jaga iväg alla onda tankar och infall. Det kommer bli väldigt skönt. Sen ska jag (vi?) åka på hundkurs. Där Skrållis kommer inse att det inte är någon nytta till att skälla och vara arg utan kommer stick by my side som ett fromt lamm. Sen kommer jag åka hem och ta en dusch. Sen ska jag åka på en jobbintervju där de kommer bli så spontant impade av mig och mitt liv att de säger "Kan du börja imorgon?!" Den enda förmodligen sanna delen i den här visionen är duschandet. Sorgligt men sant! :)

Och så har ju Malin tipsat mig om värsta heta sommarkneget. Fast det blir lite svårt nu när jag inte minns vart det var jag skulle ringa. Damen hette samma som Malin heter i andranamn. Men mer då? Och vad sjutton var det för nummer? Malin, kontakta mig! :) Hon tycker förövrigt att jag borde bli journalist. Haha!

Imorgon ska jag hämta älskling i Skövde. Herregud, gissa om jag kommer köra vilse, eller?
Skövde är en stor stad. Fast han säger att hur fan man än bär sig åt så hamnar man i centrum. Vilket i och för sig är ännu värre eftersom centra (Gjorde jag rätt nu, Jovani?) ofta brukar vara välbegränsade med enkelriktadegator och diverse andra onödigheter. Kommer ingen ä de bare te å hölla. Ha!

Min ny mobil är alldeles fantastiskt bra. Upptäckte hur bra det faktiskt är att ha en spegel lätttilgängligt när jag råkade få en kliattack i ögonvrån och var rädd för att min eyeliner spred sig över ögonlocket. Jag brukar inte fickspegla mig. Men hej hopp, aldrig försent att börja.
BB har börjat. Men vad fan håller Jessica på med? Ut med Tatiana, bli förförd av Spännis. MMM! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback