Måndag i shoppingens tecken! ;)

Världens bästa måndag! Ibland är det inte så dumt att vara fri som en fågel och kunna göra precis det som faller en in. Eller som i vårat fall - har planerat att göra! ;)
Varit på Ullared idag. Jag tycker inte att det är det minsta fattigt. Bara billigt. Fast man får ju vakta vad man köper! Köper man skit, så är det klart att man kommer hem med skit... Vi köpte bara bra saker. Massor utav det dessutom. Ingen lista. Vem orkar? Latis. Skönt att kunna spendera utan att bli rånad. YEAH! ;)

F
örsta bokstaven blir fet. Namn blir feta. Viktiga ord blir feta. Fast ibland blir det lite si och så. Svammel.

Ska skjutsa Andreas till bussen idag. Känns TUNGT! Han kommer inte komma hem förän onsdagen den 29 mars. Det är ju en halv mnad dit för sjutton! Men nu har han köpt en billaddare till mobilen (tack Ge-kås) så nu kommer han i af kunna prata med mig. Jag kommer veta hur han har det. Hur han mår. Vad han gör. Det tycker jag ska bli skönt. Säkerligen Skrållis oxå. Hon gillar husse. (Och förövrigt har hon slitit den nyinköpta hönan i två stycken. ÅTTIO spänn, rätt ner i sophinken!)

Nästa torsdag börjar valpkursen - tjohoo! Tills dess måste hon ha hunnit hitta en ny favvo-leksak, för det ska man ha med sig. Och nej, jag tänker inte åka dit med en PET-flaska.

Nu ska jag dricka thé. Massor av thé. MMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback