Lördagfm rapport

Lördag förmiddag. Utan jobb. Det gör mig otroligt rastlös. Måste hitta på något känner jag. Några förslag?
Hade iaf världens skönaste natt. Inget Skrållan pip, eller Skrållan bråk. Underbart. Hon sov enda till halv nio och då fick hon gå upp och leka lite med "morfar" medans "mamma" sov vidare. I bland är det bra att inte ha råd att flytta hemifrån riktigt ännu! :)

Vill att det ska bli kväll, kväll, kväll. Ska bli så kul, kul, kul! :) Ruskigt längesedan man var ute. Behöver komma ut. Och då behöver jag ju inte oroa mig för vad jag ska göra imorgon heller eftersom jag alltid blir så fruktansvärt bakis. Oavsett mängden intagen alkohol. Det är en bieffekt av allt fjortisintagande av HB, har jag hört. Hej hopp.

Nu ska jag... Hmm... Klä på mig. Intressant.
Bye

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Hoppas du får en skoj utekväll! =)

Postat av: Karolina

Fialicious: Ja, det hoppas jag med! :)

2006-03-25 @ 16:30:35
URL: http://lillakarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback