Lätt matlagning & BB-talk

Först vill jag bara säga: Textredigeraren fungerar ej. Eller så är det min dator som är wacko. Nu vaknade min mor. Sitter förövrigt och bara väntar på att min Weight Watchers Pommes Chateu ska bli klara. Det tar tjugo minuter. Fast efter tio minuter ska man röra om. Väldigt underhållande. Lätt matlagning är bra matlagning. Det är mitt motto. Om texterdigeraren hade fungerat hade jag nog gjort det där i fet stil. Ni kanske hajjar. Har varit ute på promenad. Hämtat posten. Nu är mina byxor leriga eftersom Skrållan tycker det är så roligt att vara ute och gå i koppel att hon måste hoppa upp på en och tala om det minst fem gånger. Ibland kanske tillochmed tio. :) Var ok att Sami lämnade BB igår. Jäkligt synd att Malin gjorde det bara. Fast jag tror att det är svårt att föreställa sig hur det faktiskt är att vara inlåst där inne. Klaustrofobiskt. Långtråkigt. Ingenting för mig med andra ord... :) Tyckte det var dåligt att de hävde Jessicas alkoholförbud oxå. Faktiskt. Alltsdå såg det inte särskilt allvarligt på incidenten med Muffe. Eller Carina. Eller någon annan... Hmm. Nej, de tio minuterna har nog gått snart. Tipsa mig gärna om fler bloggar att läsa. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback