Jag ska börja tycka! ;)

Min blogg kan inte riktigt mätas med andras. Varför läser  man min blogg? För att man undrar vad jag har gjort idag? För att man undrar hur mycket jag saknar min lumpar-pojkvän? Eller för att veta exakt hur nära Skrållan var att ta kål på mig idag? Ja, varför läser man min blogg? Gör man det? (Skriv kommentar, let me know you're out there!)

Jag ska börja engagera mig. Involvera mig i någonting. Börja tycka om någonting! Men vad... Det är frågan. Det finns ju inte direkt något som intresserar mig. Förutom utseende. Andras utseende. Fast bor man i Alingsås är man nog inte så hipp som man kanske skulle vilja. Det skulle ju bli rent ut sagt pinsamt om jag satt och uttryckte mig om saker som varit ute sedan förra året! :P

Dagens
samhälle är ju ett annat ganska intressant ämne. Fast det jag tycker och tänker om det har redan blivit sagt. Säkert hundra gånger. Lägre skatt. Mindre i lön åt feta kontorsnissar. Mer lön åt mig.

Jag får ge det där en funderare. Jag kanske rent utav bestämmer mig för att slå ett slag för förra året?
Nu väntar ägg-macka, dusch och om en stund... Världens bästa tv-program. Desperate Housewives! Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback