Ikea, fika & en sjuk värld.

Sitter och drömochplaneringsspanar på Ikea. Världens bästa varuhus. Jag och Andreas har kommit överens om att när vi ska flytta blir det först Ullared och sedan Ikea. Det kommer bli så bra! Måste bara fixa jobb och lägenhet nu. Sen är biffen klar. Jävligt klar.

Fikan blev av. Tur det. Fia hade bara haft en stressig dag. Fast det blev inget lockat hår. Locktång hos Emil. Skit! Alltid skönt att sitta med en varm kopp thé (smultron, dagen till ära), titta på folk och snacka en himla massa skit dock. Och det är inte klokt hur rörande övernes vi oftast är! :P Lätt att Victoria Beckham har en kropp att sträva efter då! :)

Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Herregud - det finns ju ingenting att göra! Jag måste verkligen skaffa mig en hobby. Något att engagera mig i. Något som tar TID! Börja träna. Bli smal. Bli älskad.
Vad löjlig jag är egentligen. Men världen runt omkring är sjuk och jag är väl helt enkelt lättpåverkad.
Jag borde inte tänka såhär. Det får mig inte på bättre humör direkt.
Men jag vet en som får det. Och henne tänker jag springa och krama nu. Min lilla Skrållan. Mitt lilla busfrö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback