Grus.

Snacka om grusade drömmar, planer - ja kalla det vad du vill.
En käpp i hjulet skulle man väl kunna säga.
Jag har alltid trott att jag ska utbilda mig till översättare.
Eftersom jag skulle trivas fruktanvärt bra med det, läsa massa böcker och få betalt för det. Men alltså, nu är jag inte lika säker längre. Anställer de översättare utan utbildning? Kolla antagningsprovet på
Göteborgs Univeristets hemsida.
Oh my liksom. Och jag som trodde att jag var bra. För att inte säga grym! Tänka om?

Liza veckan snart slut. Skönt? Ja, jag antar det.
Det grymmaste var i måndags när jag lyckades mosa alla potatisar i ett försök att få alla att ligga under vatten under kokningen. Det såg ut som ja, något slags potatismos... Jag vet inte.
"Ja, det är nog inte så illa som det ser ut. Jag hoppas det går att äta...! [Sur]
"Jag tror nog att vi överlever... Och om inte - så var det trevligt att lära känna dig!"

Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback