Gårdagen, Sommartid & Våfflor.

Blev en mycket lyckad utekväll igår. Och jag kan säga att gud, vad det behövdes!
Drack inte farligt mycket. Fantastikt skönt att inte känna att man gjort bort sig totalt. Även om min mun verkligen inte kan sluta glappa när jag är full. Sorry, guys! Var förfest hos Emma, massa folk som inte ens värdinnan kände. Men det är alltid kul. Fjortisar som spyr efter två öl, come on. Sen blev det
Tallhyddan. Kombinera aldrig promenad, snö, alkohol, klackisar och Fia. Det slutar aldrig väl! ;) Tequilan slutade i alla fall väl, för en gångs skull. MMM! Träffade ju Malin oxå. (tack för att du inspirerade mig att gå ut!) Massa ord som fick ett ansikte, eller nått i den stilen. Härligt!

Bästa bakis drickan är SodaStream Cola Light i alla fall. Och thé, Kurre Kurre Dutt. MMM! Blev en halvflötig hamburgare till frukost oxå. Har börjat tappa den där stenhårda kontrollen nu. Men jag känner att jag behöver ta en paus bara. Sen kommer jag tillbaka med full kraft, grabbar!

Sommartid nu. Något som Emelie har väldigt svårt att förstå. Även om hon snart (om ett halvår...haha...) fyller 18 har hon inte lyckats snappa upp att man två gånger, manuellt, flyttar om klockan fram, respektive bak. Hon är lite efter. "Dethär är ju en riktig genomkörare." Knäpp!
Sommartid är i alla fall bra, även om det försvinner en timma på morgonen. För då blir det en timme kortare tills älskling kommer hem. Åhh, vad jag längtar, hörru!
Våfflor hos mormor sen. Kolla på kan man ju alltid göra. Jippiie!


Kommentarer
Postat av: Fialicious

Det låter ju som om utekvällen blev riktigt lyckad =)

Postat av: Karolina

Ja, för en gångs skull. Det var riktigt skönt var det! :)

2006-03-26 @ 20:11:40
URL: http://lillakarolina.blogg.se
Postat av: Fialicious

Härligt! =)

2006-03-26 @ 22:57:37
URL: http://www.fialicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback