Fredag i soffans tecken.

Och äntligen fick jag min Klick! Lite trubbel att få tag på. Verkar vara populär! :P Jag diggar Sofi Fahrman. Hon var faktiskt anledningen till att jag ens övervägde att köpa den. Men jag menar, skvaller är ju inte heller fel och för fem spänn - ja tack! ;) Och angående fröken Fahrman så är hon så.. Inspirerande. Vänlig. Uppdaterad.
Fast jag vet inte det där med prickar. Eller klänningar. Och jag förstår mig verkligen inte på dem i kombination. Fast ok frö klänningar, i vissa modeller. Men prickar. Överallt. Och riktigt många. Oh my.

Beställt Oriflame idag. Åh, vad jag längtar tills grejerna kommer. Och borst-seten fanns! Glädje.
Och Andreas har erkänt att han skulle kunna tänka sig, att han faktiskt vill bo i en nybyggd lägenhet. Det har varit lite siochså med det där, men OJ vad glad jag blev! :P

Och såpass intressant liv som jag har så ser min fredag ut som följer:
1. Installera The Sims (Nattliv och Arbetsliv, vunnit på lotto? Kanske.)
2. Duscha. Riktigt varmt och riktigt länge.
3. Äta tacos. Riktigt gott. Riktigt mycket.
4. Kolla på BigBrother. Om jag inte bestämmer mig för att gå och sova. Som jag brukar. :)

Och nu är det ju då, egentligen, bevisat att det är inte Andreas som hindrar mig från att gå ut och supa mig asfull varje helg. För nu är han ju inte hemma. Fast det är jag. Vad ska jag då skylla på? Att jag alltid blir för full (Ruskigt bra anledning till bli antagen till BB?! Haha.) Att jag blir så förbannat bakis? Att alkohol gör en tjock? Eller att jag helt enkelt är så fruktansvärt tråkig att jag rent utav inte orkar. Alla funkar. Här är jag!

Och imorgon ska jag jobba - tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback