Fika & stackars fåglar.

Tillbaka från fikan. Toppenskönt att få komma ut lite. Vara lite social. Spana folk. Käka kycklingtoast! Mmm. :)

En sak som dock är väldigt upprörande är att det snöar ute. SNÖAR! Det ska ju bli vår nu för tusan. På våren är det ingen snö. På våren är det soligt, varmt och skönt. Fåglarna börjar kvittra och folk hänger undan sina tjocka vinterjackor. Hur sjutton ska det gå till, när de kommer få hela munnen full av snö? De stackars fåglarna.

Jag ska börja läsa på högskolan. Det är ju värt att söka iaf, resonerar jag. Engelska och spanska får det bli. För även om det där jäkla antagingsprovet är så att man kan se sig i stjärnorna efter en plats... Så tänker jag försöka. Ta mig fan!

Och nu tänker jag smygläsa Emelies VeckoRevyn som kom på posten idag. Sen ska jag kolla på Pistvakt, som oxå kom på posten idag. Det här kommer nog bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Fialicious

Det är helt sjukt underligt väder ute! Himlens färg är någon blandning mellan rosa, grått, klarblått och näst intill svart. Ser ganska skräckinjagande ut faktiskt.... Ena minuten totalt snökaos och nästa solsken, what the fuck!? Världen är skum. Jag emigrerar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback