Boksnack & The Sims 2

Jag tror att jag ska skapa en bloggmapp i hjärnan. Där kan allt som jag skulle vilja skriva här sparas. Jag tänker alltid att "det bara måste jag ju skriva i min blogg". Men sen när jag väl sitter här är allt som bortblåst. Sorgligt värre.

Läser världens bästa bok för tillfället. Lite
Marian Keyes klass på den. Man bara kan inte låta bli att fnissa. Leva sig in. Vara där. Denna är dock skriven av Anna Maxted , namnet var Gå vidare. Aldrig hört talas om henne förut. Men nu är jag fast! :) Ska läsa de andra tre böckerna oxå. Om de går att få tag på.  Har inte hunnit läsa Djävulen bär Prada av Lauren Weisberger än heller. Oh my, vad jag är efter! :)

Nu orkar jag sjutton inte skriva mer. Så då gör jag inte det.
Vill börja träna. Sportlife? Ja, kanske.
Ska nog spela lite The Sims 2 nu, har ju alla expansionpacksen! :P

So long.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej tjejen!
Här är allt toppen men det verkar som om ditt liv rullar på hemma också. Alltid lika roligt att höra vad som händer.
Kram på dig

2006-03-19 @ 17:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback