Äntligen FREDAG!

Musik är verkligen fantastiskt underhållande. Jag tror att jag ska lägga till det på min lista över saker värda att leva för.... Och så borde jag nog göra en lista över saker som inte är värda att leva för. Den skulle bli lång. Eller egentligen... Betyder det att jag inte vill leva för att dessa saker finns? Om den listan blir längre än listan över, ja ni fattar, då borde jag ju vara död? Ta allt jag säger med en nypa salt! ;)

S
itter här och lyssnar på NRJ Prime - med Mikaela De Ville. Så cool! Jag gillar henne. Hon tycker så bra saker och så heter hon ju De Ville oxå. Bara en sån sak. :) Saknar Rix Fm semester i somras. Oslagbart!

Äntligen fredag! Fredagar är - helt utan tvekan - veckans absolut bästa dag! Då kommer älskling, och förgyller min helg. Och - jag bara MÅSTE säga det igen - det är bara FYRA och EN HALV vecka kvar nu. Sen kommer han vara hemma hos mig HELA TIDEN! KOmmer kännas konstigt. Har insett det nu. Ungefär lika konstigt som när han, efter att ha varit med mig 24/7 försvann. Fast detta blir ju till det bättre. Hoppas jag! ;)

Jobba imorgon. Känns ok. Gillar jobbet! Tänk att ha sådan lyx. Hoppas jag inte blir lika utmattad imorgon bara. Då blir det nog inget Kronan "Ladies Night"... Förresten är jag fattig. Det är nog det värsta med att vara nästintill arbetslös. Fattigdom. Och när man inte är van blir det väldigt jobbigt! ;)

Nu kilar jag. But I promise I'll be back tomorrow.
Vill flytta!

Peace *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback